2009. április 29., szerda

hitoride...

Hétfő este kimentünk G.-vel a Feneketlen tóhoz, vettünk egy üveg bort, egy doboz csokit és két csomag csipszet. Bár a csokit nagyrészt én ettem meg, mert az egyik kedvencem volt, ő mégis meg akarta magyarázni, hogy az nem is csoki. Szörnyű. De ettől eltekintve jó volt. Most megint úgy érzem, mint régen...nem tudom mire mennék nélküle. Mostanában a sok szarság közepette legalább ennyi jó történt velem:) Főleg mert nyertem tőle egy pizzát meg egy sört(remélem bele fog törni a fogam vagy megfulladok tőle, nagyon stílusos halál lenne).
Tegnap pedig mesteri fokon gyakoroltattam magammal a mazochizSorkizárásmust. De gazdagabb lettem egy söröspohárral :)
Most meg tökegyedül vagyok mert K. már hazament és Sz. színét se láttuk még a héten. Fura ez, mert amikor itt van mindenki, akkor néha ölni tudnék 5 perc magányért, ilyenkor meg nem találom a helyem. Bár, nem mintha ez nem így működne mostanában globálisan is.
A közösségi portálon mutatott teljesítményem egyre rosszabb...bár 5re(!!!) humoros vagyok, már csak 2re jó az ízlésem és 3ra ézek ki jól. Nem tudom, mi lesz így velemXD
Jó lenne póknak lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése