2009. május 24., vasárnap

Fesztiválozniakaroknagyon

Ötöst kaptam japánból, ötös lett az alapvizsgám, lehetek másodéves:) jupijáééé :D

Nagyon el akarok menni VOLT-ra. Mert Marilyn Manson lesz. Amikor legutóbb az országban koncertezett, akkor még kicsi voltam és nem engedett anya, de azóta minden megváltozott!!! Kellenének emberek, akik jönnek velem. Már van egy valaki, aki ott lesz, csak más társasággal, meg G. is azt mondta hogy menjünk, bár nem áll túl optimistán a dologhoz:

"azabaj h ha te iszol elalszol, én meg hányok és belefekszem:D"

Ezt mondta. Szerintem azt hiszi, hogy nem szórakoznánk jól, vagy nem tudom. Tényleg szeretnék ott lenni, de egyedül nem fogok nekivágni. Sátrazós, igénytelen, rákenrollfesztivált akarok. Hogy azt tudjam mondani, hogy aztakurva. Élni akarok. És nem komolyan venni. És tetoválást a szülinapomra.

De ezt el kell napolni a vizsgaidőszak túlélése utánra. Néha úgy érzem, irreális elvárásokat támasztanak velem szemben itthon (MI? 3-as? És nem mész javítani?), pedig ez az egyetem és a 2-es is jó jegy. Nem? (Igazából én csesztem el mert túl jó lett az előző félévem és elkényeztettem a szüleimet a jegyeimmel. Nem kellett volna.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése