2009. május 17., vasárnap

Hozom a formám

A tegnapi összejövetel egészen jól sikeredett, bár G. szerint nem volt elég az alkohol (és emiatt is lehülyebölcsészezte a Szomszédg-t meg a szépszemű fiút meg engem is...). Bár az annyira nem volt vicces, amikor a kedves szomszédom szétdobálta a jegyzeteimet, majd felkapta őket és átvonult vele a saját szobájába, és amikor nemtetszésemnek hangot adva visszaköveteltem tőle a lapokat, a nyakamba borított egy pohár vizet. Nem értem ebben mi a poénos... azok után ráadásul, hogy fél órával azelőtt egy elegáns mozdulattal kihajította a papucsomat az ablakon. És mehettem ki az éjszakába a koli veszedelmekkel teli udvarára megkeresni. Út közben néhányszor belerúgtam, meg ököllel püföltem, és erre ma fáj a lábam, mert a szomszéd lába csontos. Fö.
A pizzaevési vágyam teljesült. Rendeltünk egy 60 centis cuccot, és még ma is azt ettem.
De a keddi vizsgára megtanulandó anyag nem akar belemenni a fejembe. Egyszerűen nem. Nem értem.
Ami pedig az alakításaimat illeti: elb*sztam a mikrós popcornt este, reggel meg az instant kávét csináltam ihatatlanra, és a női biztonsági borotvával vágtam egy csinos 3 centis csíkot a lábamra. Ja, és megkaptam a BN-en szerzett sebem párját a biztonsági zártól (ergo:hajlított szeg az ajtófélfába ütve) a bal vállamra. A napnak pedig még nincs vége.
Bár, mindezektől eltekintve, azt hiszem, szeretek a szépszemű fiú társaságában tanulni. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése