2009. július 20., hétfő

Szombaton az egyik halastó partján megrendezésre került a Nagy-Halász-Fesztivál. Ez most annyira hivatalosan hangzott, de amúgy részeg rajok és rajkó kísérőik, meg néha a kutyáik özönlötték el a területet (ami nem baj, mert fényképeztem a jószartetkóikat:P). Jómagam délben kitekertem, azt hittem, megfulladok, pedig nincs messze tőlünk, csak nagyon, nagyon, nagyon meleg volt. Igazából az óriási rajság ellenére élveztem a dolgot XD Talákoztam az egyik falumbéli lánnyal, aki most érettségizett, és vele mászkáltunk összevissza. A hangtechnikus pavilonban vertünk tanyát, ahol szintén egy ismerős arc dolgozott, és elszórakoztattuk:D

A színvonalas műsort végigtapsoltuk, de úgy, hogy már fájt a tenyerem... És a sörivó versenyen szurkoltunk Ferinek, aki nyert is!!! Aztán még az is kiderült, hogy ő főzte a kisebbségi önkormányzat halászlevét, és kapott egy bográcsot... szerintem azóta abban fürdetik a purgyékatXD

A műsor élvezése közben felhívott a régi rajztanárom, hogy közölje, mennyire jó volt Hegyalja, és megkérdezze, van-e kedvem elmenni vele motorozni. Kedvem persze lett volna, de anyukám nézett volna egyet, ha felülök egy Harleyra, és integetek neki...XD Ehelyett megbeszéltük, hogy este bemegyünk a szitibe, és megiszunk valamit valahol. Értem jött, a Kossuth téren fagyiztunk, majd beültünk az egyik kocsmába, és vártuk a bagázs másik felét, akik 10 körül meg is érkeztek.
Aztán pedig, kollektívan ámokfutottunk. Állítólag a parasztdiszkóban (ahova 800 pénz (!) a beugró) be is szóltam valami csajnak:D Nekem ez a részlet valahogy nincs meg, de ha a többiek mondják... Negyed 5re haza is értem. A hülyeség pedig határtalan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése