2009. augusztus 1., szombat


- Hali. Van ingyenjegyem a szabadtérire péntek estére. Mese habbal, Koltai játszik benne. Van kedved? - hazafelé a vonaton csörgött a telefonom. A rajztanár volt az.

Szerintem ezerötszáz wattosan mosolyogtam, és már hogyne lett volna kedvem:D El is mentünk. Értemjött, meg minden:) Haza már nem ő hozott, mert az előadás után találkoztunk a halászi kispajtásokkal, akik már azzal indítottak, hogy leloptak valahonnan egy táblát vagy mit, és majdnem verekedtek is:D Elindultunk, hogy veszünk valami kaját, azaz indultunk volna, mert a rajztanár kocsija nem indult beXD meg kellett tolni, és az egyik színész jött oda segíteni:D (ebben a darabban azt hiszem, pont nem szerepelt, de ez nem számít:P). Lényeg a lényeg, elindultunk. Az ukránok megszállták a mekdrájvot, legalább félórát álltunk sorba, de megérte... na nem a kaja miatt, hanem mert Tamás kiordította a hátsó ülésről hogy:

- Disznótáp van???

Annyit nevettem, hogy megfájdult a hasam, meg az arcom is. De a mekdrájvban azt se tudtam, hova bújjak:D
Beültünk kocsmázni, majd kitaláltuk, hogy drága a pia, ezért muszáj kimenni a teszkóba:D A parkolóban kedélyesen fogyasztottunk, és folyt a hülyeség... Még a városba is visszanéztünk, nyílt valami új rákker hely, egész pofás volt.
Amikor hazaértem, már világosodott. És most olyan jó. Jól érzem magam, pedig pasi nincs még a láthatáron sem. Reggel nevetve keltem. Nem mosolyogva, nevetve :D
Mission completed.

Ja és igazából nem is Veszprémben votam, hanem Kislődön, Gergősannál, aki a csoporttársam, bátyám és gyerekem egy személyben. Az egész falu olyan, mintha az ember az Isten hozta, őrnagy úr c. filmben mászkálna :) Vártam hogy szembejöjjön velem Latinovits, és kommandírozza a dobozolást:D Hétfőn elmentünk Veszprémbe. Az egyik legszebb város, amit láttam. Simán odaköltöznék. Esténként pedig animéztünk:) megnéztünk egy csomó Sailor Moon Stars részt, meg a Vampire Knightot végig:P Csak ne lenne olyan piszok messze...gyakrabban mennék!

Úúú és a rajztanár hozott nekem egy dévédényi zenét meg filmet. Dánkesőőőn.^^

2 megjegyzés: