2009. szeptember 11., péntek

Tegnap. Tegnap találkoztam Dáviddal, az Első Nagy Szerelmemmel (leszámítva Istvánt az oviból, aki eljegyzett, és a lépcsőn ülve komolyan megbeszéltük, milyen gyűrűt vesz majd nekem és kiket hívunk meg). Szóval Dávid imádnivaló, aranyos, és bolond és még mindig szép a szeme, és a keze is:) Letelepedtünk a rakpartra a Petőfi hídnál, aztán nevettünk, nevettünk, nevettünk... Ő most gólya, VIKes (háháhá, és még mérnökinfós is, micsoda gusztustalan véletlen...ez a keresztem, a VIKesek+a művészek, meg a rocksztárok, ha meg ez mind együtt jelentkezik az egyenló a teljes bölcsészlélek-pusztulással...), és tele van élménnyel, és olyan lelkesen mesél:)

Idővel betársult hozzánk Gábor, majd elindultunk a Schönherz felé, hogy összeszedjük a volt szobatársait. Várakoztunk a koli előtt, és odajött hozzánk két full részeg srác. Az egyikük megkérdezte, nem engedném-e meg, hogy a társa beleharapjon a lábamba... nemet mondtam, mire győzködni kezdtek, de én hősiesen kitartottam. Azonban a lábfetisiszta kolléga mögém került és beleharapott a HAJAMBA!!!!!!!!!! XD (Mostanában amúgy mindig megtalálnak a kicsit beteg emberek... a héten is, a Kosztolányin a buszmegállóban odajött hozzám egy nem gyengén látens homoszexuálisnak tűnő egyén, aki cherrys cigit szívott, és finoman érdeklődött, nem szeretnék-e vele beszélgetni, amikor meg elhajtottam, azt mondta "Biztos eleged van már belőle, hogy a pasasok hozzád dörgölőznek!" Megijedtem...)
Ja, és amikor bekönyörögtem magam egy BMEs helyre pisilni, a WCnél a sorban találkoztam egy Niki nevű ELTE BTKs lánnyal:D vicces volt, felköszöntöttük egymást névnapilagXD
Eléggé kezdtem fáradtnak érezni magam (3ig tanulás rulz), ezért hazajöttem, gondolván, hogy lefekszem aludni... persze:D Irány a kolibuli:P Leszámítva azt a kis intermezzot, amikor elromlott a zár...Zsével bent ragadtunk, Adri meg kint, és az ajtó konkrétan be lett rúgva, szinte tokostól... De más megoldás nem volt:S

Most meg itt van a tmks Jani, aki n+1 ideje szereli a zárunkat, és totál be van baszva. Én is ilyen munkát akarok, kicserélek egy zárat egy nap és amúgy meg ISZOM. Amikor Adrival próbáltuk vázolni neki délelőtt a szituációt, azzal kezdte, hogy ki kell fizetni a kárt, amit okoztunk. Nem fogta fel, hogy se ki, se be nem lehettett jutni... még a fotelból sem volt hajlandó felállni, kb ennyire érdekelte, hogy nem tudjuk zárni az ajtónkat. Odaküldött inket az épp arra járó koliigazgatóhoz, aki persze értette, hogy mi történt, és az első kérdése az volt, eltűnt-e valamink. Felüdülés... A tmk-s úr nem akart nekünk zárat keríteni, mert az mekkora munka....János azt hitte, mi leszünk lecseszve, mire őt osztotta ki Steve VelvetXD Elküldte zuhanyozni, meg józanodni:D

Ma estére pedig ideérnek az otthoni pajtások^^ Annyira várom már őket, úgy hiányzik a hülye fejük:) Tamást el fogjuk vinni metrózni, mert egyemmeg, még soha nem ült metrón:D Jajjj olyan jó lesz!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése