2009. november 2., hétfő

Mostanában furákat álmodok. Az még hagyján, hogy folyamatosan annalight blogja dobja fel az éjszakáimat (pl azt álmodtam, hogy kiadták könyvben, és megvettem), de ma reggel fél hétkor arra ébredtem, hogy le vagyok izzadva, mert álmomban megöltem egy gyereket, és azon paráztam, hogy le ne bukjak... Legutóbb érettségi idején álmodtam gyilkolósat. Mondjuk azok véresek is voltak, ez legalább nem... Lehet, hogy az idegrendszerem kezdi felmondani a szolgálatot. Szeretettel várlak, gyomorfekély.
A titkok pedig, kezdenek gyökeret verni a vállamban, ahol a terheimet hordom görcsök formájában. (A masszőröm szerint, aki, mint megtudtam, azért került a sárgaházba egyszer, mert a pszichopata csendesgyilkos exem sátánista korában megidézte a Sátánt azzal a szándékkal, hogy valakinek ártson, és ő elhárította róla a rontást, saját magát sodorva veszélybe ezzel...mondjuk akárhogy is nézem, nem kis teljesítmény, ha a Gonosz megjelenik valaki hívására...)

5 megjegyzés:

  1. de jó, a blogommal álmodsz :D

    VálaszTörlés
  2. Ezek az álmok rejtett vágyakat jelentenek. Ki kell élni őket! ;P

    VálaszTörlés
  3. 1. ölj
    2. álmodj a bárányommal, az para sokak szerint
    3. jelentős mennyiségű hülyeséget fogadott be az imént az agyam, köszi :D

    VálaszTörlés
  4. cb, örülök... de ölni azért nem akarok:D

    VálaszTörlés