2010. január 21., csütörtök




Apa munkatársának a kisfia, Matyi rajzolta ezt nekem. Annyira imádom :) Meg a kisöccsét is, Zsombort, aki mindig kacag...már ha jó kedve van, és nem utál mindnekit :) Amikor megérkeztünk, épp szánkóztak. Aztán elkezdtünk kirakózni, és Matyi már kirakta a felét amikor Zsomborral sikerült összehozni kb. 4 darabot :D odapakoltam neki a jó darabokat, és ő meg a helyére rakta, aztán legalább 3x kiszaladt, h "Anya, fuss!!!", és megmutatta mennyire ügyes... annyira örült neki, egyem meg... Aztán a számba tömött egy adag gránátalmát, és amikor fintorogtam, hogy savanyú, akkor ő is... És bújócskáztunk is, aztán mondta utánam a számokat, és a legújabb szövege az, h "Bojzajmas...!!!" Folyamatosan dumál, de legtöbbször egy kukkot sem lehet érteni belőle. A csúcs pedig az volt, amikor elővette a műanyag gitárját :D pengeti, és metál arccal rázza hozzá a fejét, miközben a lábával dobol... 2 éves :D
Mayti meg mutatott egy képet egy sárkányról, mire én elmeséltem neki, hogy egy könyvben, amit olvastam, egy elf és egy barbár harcos legyőztek egy ilyen sárkányt, akit Jéghalálnak hívtak... Kb. tátott szájjal hallgatta xD Azt is el kellett neki mondani, hogyan győzték le xD
Ja és a szélső virágon amúgy én vagyok.


5 megjegyzés: