2010. január 26., kedd

Természetellenes vonzalmat érzek az idióta tárgyak iránt, amik rengeteg hülyeséget tartalmaznak, és mazochista módon élvezem őket tanulni, mert bár soha nem fogja tőlem megkérdezni senki, hogy a malabár katolikusok keleti vagy nyugati szír liturgiát követnek, és az euchalisztikus istentisztelet során hányszor függyönyözik el a szentélyt és melyik lépcsőn állva mit csinál a celebráns. Sőt, szerintem azzal sem fog odarohanni hozzám senki, hogy kérlek, áruld el, melyik zsidó ünnep van tisri elsején és másodikán, és hány áldást mondanak a Semá előtt és után, amennyiben esti imáról (Mááriv) van szó. De lefogadom, hogy a kopt zsolozsmázás sem érdekel majd senkit.
Az egyetlen mentségem, hogy szerintem ez érdekes. És gyönyőrű.

4 megjegyzés:

  1. Szinte biztos voltam benne, hogy a szeretett Déri professzorunk sántikál valamiben... Hozzád hasonló gyanútlan, információra éhes diákokat gyűjt maga köré, hogy aztán csatlósaivá tegye őket! Szerintem menekülj, amíg nem késő! xD

    VálaszTörlés
  2. ha elvisz a mesés keletre, a csatlósa leszek xD

    VálaszTörlés
  3. azért én is eladnám a lelkem:D
    bár én mongóliába akarok menni sós-tejes teát főzőcskézni, meg japánba kardot kovácsolni tanulni meg páncélt varrni:D

    VálaszTörlés