2010. augusztus 27., péntek

Amúgy élek ám, csak faluhelyen nem volt net mostnában (mert volt egy kurvanagy viharos jégverés).
Ma meg úgy kicsit adtuk az érzésnek, meg bebaszcsiztunk, de meglepő módon a társaságból én bírtam legjobban. Most meg nem tudom eldönteni, hogy a vidéki romantika része-e, hogy hallom, h az utcán vki nagyban öklendezik. Lehet anak köszönhető h a házunk körül 3 kocsma van.
Voltam a múltkor osztálybulin, amiről még nem tudtam eldönteni, hogy ott lenni, vagy eljönni volt-e jobb, de nembaj, mert remélem megmenti valaki a karrierem (a tévébenlevéssel és a 40 kilóval se tudom felvenni a versenyt, de már nem is akarom). Akkor am hazajöttem onnan írtam valamit, de remélem senkise fogja látni sohase, mert valószínúleg oly szánalmas, hogy nem közszemlére termett.


"...nekem is végre aludni kéne már..."

2 megjegyzés:

  1. szard le a tv-t, meg a 40 kilót.
    gyere vissza oda, ahol az angolna, meg a telefonkagyló a menő.

    VálaszTörlés
  2. ó bárcsak valaki megcsapkodná a fejem egy újsággal!
    megyek én, már csak egy hét:P

    VálaszTörlés