2011. május 9., hétfő

Sokat gondolkozom azon mostanában,  hogy van-e jogom ahhoz, amit csinálok. Hogy megtehetem-e, hogy én hozzak meg olyan döntéseket azzal kapcsolatban, legyen-e közöm valakihez, vagy ne. Hogy véget érnek-e dolgok, hogy el lehet-e vágni egyetlen döntéssel minden szálat, ami köt valakihez.
Persze nyilván a rajztanárról beszélek. Visszagondolva kicsit úgy érzem, nem volt jogom ahhoz, hogy vele legyek, mert valahol mindig tudtam, hogy egyszer vége lesz, és nem én vagyok az, akire szüksége van. De hát lehet is nekem beszélni. Hogy ne kezdjünk bele, mert fájni fog. 
Hova jutottam megint? Oda, hogy nem hiszek el semmit addig, amíg nem nyúlok a tűzhöz, és meg nem égetem magam. ÉS másokat is, akik közel állnak hozzám, és ha jót akarok nekik, távol kellene tartanom magam tőlük. 
Néha eszembe jut, hogy talán jobb lenne a világnak, ha elütne egy busz...
Furcsa nagyon most ez a kettősség, ami bennem van. Annyi a változás, az újdonság, hogy csak kapkodom a fejem, és remélhetem, hogy jó döntéseket hoztam. Bár, még mindig tartom magam ahhoz, amit akkor döntöttem el, amikor a pszichopata csendesgyilkos exről kiderült, hogy átbaszott: nem fogom megengedni magamnak, hogy lelkiismeret-furdalásom legyen a tetteim és döntéseim miatt. Ha akkor azt gondoltam helyesnek, annak megvan az oka. Ami megtörtént, azon úgysem tudok változtatni - felesleges az önmarcangolás.
Bár, hozzátenném, most sem magamat sajnálom. 

3 megjegyzés:

  1. Nemke sajnálni. Nem lehet örökké hazudozni magadnak se, másnak se. És vannak dolgok, amiket ki kell próbálni, akkor is, ha tudjuk, h nem tart örökké, ha tudjuk, hogy fájni fog (valakinek). Tök mindegy. A te oldalad a te felelősséged, de neki is van egy sajátja. Azzal boldoguljon el ő.

    Sose beszélünk mer sose látlak, ezisdegáz, a blogodról tájékozódommá'.

    VálaszTörlés
  2. Én teljesen jogtalanul csinálom amit csinálok. Amíg nem olvastam a bejegyzésedet fel sem merült benne, hogy vajon van e hozzá jogom.
    Nincs
    Igazad van. Köszönöm, hogy felráztál.
    Sorry, hogy szétoffolom a blogod :-D Csak ennek a cikknek kapcsán jöttem rá valamire, amit rosszul csinálok.

    VálaszTörlés
  3. @Kata, azért annyira nem laksz messze, hogy ne jöhetnél fel néha egy kvra :D
    @ellenblogger, kérek szépen majd erről bővebb tájékoztatást(akár kv mellett :))

    VálaszTörlés