2012. április 26., csütörtök

Csak egy gyors helyzetjelentés

Sajnos nem igazán volt időm írni mostanság mert kurvára népszerű, ellenállhatatlan és nélkülözhetetlen vagyok és mert az egyetem rabszolgaként tart eléggé elfoglalt vagyok. Ja meg sztár lettem :D (www.jiu.ac.jp), látjátok, ott virítok a fejlécen, és ugyanez a kép van a vonatokon is. Majd még jelentkezem bővebb információkkal.
15 perc múlva indulok kísérgetni egy német professzort (most van az iskola alapításának huszadik évfordulója, ennek apropóján jön egy csomó vendég...), és az az elhanyagolható, apró kis tény, hogy nem tudok németül, egyáltalán nem zavarta a japókat, amikor beosztottak e mellé a fazon mellé.
De semmi gond, zsebemben jó néhány Rammstein dalszöveg, számtalanszor láttam a Star Warst németül, és az RTL II előtt ültem minden nap, mert Sailor Moont néztem, tehát tulajdonképpen nincs mitől félnem!

Guten Tag! Ich habe keine Katze. Ich will eure Phantasie, ich will eure Energie, halt den Mondstein fest und spür die Kraft, du kannst es tun, oh Sailor Moon, willkommen in Japan.

Hú de nem kéne pedig beégni :D

1 megjegyzés:

  1. vééégre életjel!!!

    Murgyánnéval megemlékeztünk rólad, amikor előkerült ez a darab:D
    http://www.youtube.com/watch?v=s9qvCTdBLDs

    VálaszTörlés