2009. április 30., csütörtök

I am a hero

Hősiesen bementem reggel nyolcra. Hősiesen kibírtam két előadást, és még élveztem is őket (mazochizmus, mazochizmus...).
Pedig fél háromkor feküdtem le, kimentünk bulizni:) Először boroztunk a Feneketlen tónál, aztán pedig elmentünk egy igényes szórakozóhelyre. És találkoztam egy fiúval, aki nyíregyházi és sakkozott:D sőt, még meg is ismert amikor odamentem hozzá. Igazából a buli maga nem volt semmi extra, de legalább táncoltam egyet végre. A sors a közelembe sodort egy pasast, aki szerintem nemcsak tökrészeg volt, de be is volt tépve...ez a szimpatikus fiatalember elkezdte fogdosni a hajam! Még bele is túrt! A hideg kirázott tőle...alig tudtuk lekoptatni. Fúúúúúúj....Az én hajamban ne turkáljanak idegenek!!! Normál körülmények között kifejezetten szeretem, ha piszkálják(erre utal a már többször elhangzott "Valaki simogassa meg a hajam" segélykiáltás), de ez....

Ééééés kaptam ma egy meglepő üzenetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése