2009. április 17., péntek

jóság

Tegnap szórakozni voltunk. Gyakorlatilag mindegy lett volna, ha el sem megyünk a koliból, mert másfél órát buszoztunk a semmiért: nem mentünk be a helyre, ahova indultunk, mert annyira pocsék volt a buli:D És elaludtam a Dokkban. Nem tudom, miért csinálom ezt, hogy hülye helyeken alszom el. De amikor már nem volt kényelmes, akkor feljöttem, és szerintem kellőképpen zajos voltam (háhááááá!!!!). Azért vicces volt ez a buli-bár enyhe túlzás lenne annak nevezni. Ma meg egész nap a kedvenc szőke pajtásommal lógtam, aki képes volt felkelteni hajnali fél tizenkettőkor! Meg filmeztünk is a békétszáznégyben. Meg hívtak mára is valamerre de nem mentem mert fáradt vagyok, és tanultam is.
Szerintem ha nem lennének ezek az emberek, akik most körülvesznek, bekattantam volna. És tegnap még a régi barátom is írt smst, hogy menjünk a Margitszigetre. Úgy tűnik, komolyan gondolja, hogy beszélő viszonyban vagyunk. Ha már egy fél napot ültem vele a Feneketle- tónál:D
Most azt hiszem, megvagyok. Maradjon így, lécci!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése