2009. május 12., kedd

Váá

Ma reggelre azt álmodtam, hogy mentem hazafelé vonattal, és találkoztam Cs.-val, aki bemutatott a barátnőjének, akinek ez a nagyon ronda sárga haja volt (ami elvileg szőke akart lenni, gondolom) és legalább 8 centis lenövése. Kezet fogtam vele, és azt mondta, hogy túl erősen szorítottam és fájt neki. Én arra gondoltam, hogy de fura ez a lány, mert a határozott kézfogás nagyon fontos dolog.
Aztán visszakerültem a koliba, és valakivel, akit álmomban ismertem de amúgy nem tudom, ki lehetett, ittunk bort a szobámban, mert szerelmi bánata volt, és Sz. beszólt, hogy ne itt részegeskedjünk,meg hangoskodjunk. Én meg azt mondtam neki, hogy "Vedd már észre magad, mennyire bunkó vagy! Jó lenne, ha abbahagynád a dumálást!"
Konklúzió: még mindig nem vagyok komplett. A konfliktusokat továbbra is leginkább álmomban oldom meg.
Tisztelt Cs. pedig szíveskedjék elhúzni a tudatalattimból!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése