2009. július 3., péntek

i can't wait

Ma az egész napot B.-nál töltöttem, apa náluk dolgozott. Tegnap este teljes lelki válságba kerültem, amikor arra gondoltam, hogy biztosan fog nekem kávét főzni. De az a kávé már egy teljesen más kávé lesz, mint amit régen csinált reggelente, és az orrom alá dugta, mikor még csak ébredeztem és a takaró a fejembe volt húzva. Vendég voltam ma náluk, ami mégiscsak nagyon fura. A legeslegfurábban pedig akkor éreztem magam, amikor B. öccse-semmiről semmit sem tudva-, szóba hozta Cs.-t. Valami olyasmit mondott, hogy amióta levágatta a haját, azóta nincs rockandroll. Azt hittem elsüllyedek. Fura dolog, hogy ismerik egymást...egy bandában zenéltek egy ideig, végülis. Vigye el az ördög az összes rocksztárt....(Leginkább a gitáros-énekeseket.)

De már csak egyet kell aludni. Holnap. Holnap megyek Sopronba. Megnézem Mansont. Nem bírok magammal!!!

És ma annyira kemény voltam, hogy felraktam 4 kilincset, akus fúróval:D Sokban hozzájárultam apa munkájához, tényleg. Node a sikerélmény, az sikerélmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése