2009. július 9., csütörtök

Tegnap délután serényen pucoltam nagymamám ablakait, éppen kívülről, az udvaron, amikor látom, hogy a szomszéd idült alkesz fia lemegy a kertbe. Gondoltam biztos van valami dolga, inkább nem foglalkoztam vele. De sajnos nem, visszajött, és megkérdezte, hol van a nagymamám. De itt nem állt meg, elkezdett kérdezősködni az egyetemről, a sakkozásról (!), meg arról, jó vagyok-e történelemből. Erre - én hülye - azt válaszoltam, hogy igen, és elkezdett tőlem évszámokat kérdezni. Nem zavarta, hogy bementem, és nekiálltam egy másik ablaknak, bombázott a kérdésekkel, és teljesen hülyének nézett, mert nem tudtam megmondani percre pontosan, hogy mikor tört ki a második világháború. Persze totál be volt állva, de még beugrott kölcsönkérni nagyanyámtól, hogy tabis borra váltsa a lóvét a száz méterre levő kiskocsmában. Amúgy nagyon kemény ez a fickó, a múltkor a cigók eltörték a lábát, mert beszólt nekik valamit.

Este meg átmentünk Ibrányba bandázni a halászi pajtásokkal:D Elég vicces volt, hogy nem ismertem senkit azokon kívül, akikkel mentem, de teljesen felháborítónak találtam, h nem mutatkozott be nekem senki. Szerintem ez olyan bunkó dolog...odajönnek, köszönnek a másik három srácnak, nekem meg odadobnak egy sziát aztán ennyi.... Mindegy, végül is az este nagyon jól sikeredett, megittunk pár sört meg biliárdoztunk, és nagyon, nagyon sokat nevettünk:)

Holnap este pedig lesz valami osztályszintű összejövetel, szombaton pedig lehet, hogy elmegyek Tokajba kirándulni egyet:)

Nem olyan rossz ez a nyár eddig. Ha van mellettem valaki, ha elterelem a figyelmemet, ha van mit csinálni, nem is vagyok olyan szomorú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése