2009. október 8., csütörtök

Rohadtul ideges vagyok, és amikor így megyek el bulizni, sosincs jó vége. A múltkor is az volt a baj, hogy felkúrták az agyam a BTK-val, meg a kávézgatással, és kénytelen voltam ööö fogyasztani XD

Elegem van abból, hogy ha fejreállok, akkor sem elég a szemét egyetemnek. Ha fiú lennék, akkor azt mondanám, hogy legszívesebben beleélveznék a rohadt elte szájába, miután egy 40 centis műfasszal szétkúrtam, ahogy lehet, és még össze is vertem. Korbáccsal. Sőt, megdugnám egy talicskával.

Lassan indulunk Zsével a puruttya-buliba. Egész nap az járt a fejemben hogy mi benne az átverés????:D Tuti, hogy lesz valami kicseszés, biztos vagyok benne, ez túl szép, hogy igaz legyen:D (ingyen pia és kaja csak úgy? ne mááááár:D)

4 megjegyzés:

  1. lehet, hogy minden kedves hölgy résztvevőt megajándékoznak egy olyan élménnyel, mint amilyenben te az eltét részesítenéd.
    crossed fingers.

    VálaszTörlés
  2. He he he :D

    Ritka utálat az ELTE után, de tetszik az utálat kifejezésed :PPP

    VálaszTörlés
  3. "na idefigyelj, ha még egyszer, ilyen csúnyán beszélsz úgy pofán b@szlak hogy csak úgy nyekkensz..." :P

    VálaszTörlés