2009. október 7., szerda

Jöjjön most egy kis rinya.
Az a probléma, hogy nem találom a helyem, még mindig fenn áll. Azt sem tudom, mit akarok, sőt már azt sem, hogy mit nem. Megette a fene az egészet. Viszont, lényegesen jobb a kedvem, mint tavasszal (azóta rájöttem, hogy nincs is személyiségem, és így el tudtam fogadni dolgokat...bár lehet, hogy mostmár túl könnyen megy).
Gabi szerint van egy új skillem, amivel kapcsolatban nekem leginkább az a véleményem, hogy wtf?! Értetlenül állok nem egy esemény előtt, az az igazság. Sőt, magam előtt is értetlenül állok.
Valahol, út közben elhagytam az illúziókat...valaki nem segítene megtalálni? Nem akarok illúziómentes életet, meg túl sok valóságot. Szerintem rászokom a fűre, aztán jöhet az LSD, majd a heroin, és végül egy mocskos sikátorban fogok elpusztulni. De legalább repülés közben...

Az egyetem sem megy úgy, ahogy kellene. Ez elszomorít... bár, a héten kaptam egy ötöst jeee:D

Amúgy nem értem, miért van mostanában lepra kedvem. Nem kéne, annyira nem rossz nekem, mégis, mindig elbassza a hangulatom valami.

De csütörtökön megyek puruttya bulira. Van pólóm is. Nagyon király lesz. Aztán pénteken haza egy kicsit. Hiányzik anyuapu, meg a lökött húgom is...

Olyan gyámoltalan vagyok.

És nem értem miért, miért, miért, mikor nincs okom rosszul érezni magam.

11 megjegyzés:

  1. Nem az illuzokat keresd :) A valószágban is vannak... hmm.. illzuiohoz hasonló csodák :) Skilled van?? Egy új képessed tehát :))

    Mifélre képesség? ^^

    Amiatt meg ne aggódj, hogy nem találod meg magadat. Nem találsz magadban egyéniséget. Valaki élete végig keressi magát. Rengeteg időd van még rátalálni magadra. Rátalálni arra, aki vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az illúzióidat is Gabi dugta el.
    Keresd a Kálvinon.
    Ott lesz az ártatlanság és a gyerekkor mellett.

    VálaszTörlés
  3. üdvözlet a valóság sivatagában...:P
    "operator i need an EXIT" XD

    VálaszTörlés
  4. Hagyjatok békén, nem akarok ilyen valóságot:D mondom ráállok a drogokra:P

    VálaszTörlés
  5. az ipari higítóból készült macifröccs is megteszi.
    nem kell drog.

    VálaszTörlés
  6. GHB...:D bár az emlékezetkiesés meg szokott lenni alapból XD

    VálaszTörlés
  7. a ghb festéklemosó.
    a macifröccs higító.
    ugyanott vagy:D

    VálaszTörlés
  8. Kell két józanító füles? Zsibbasztó lesz nyugi, meg színeseket is láthatsz tőle XD

    VálaszTörlés
  9. Chempe, te mit osztod itt az észt?:D Ezek már ilyen 21. századi dolgok, nem érted miről van szó... a te idődben még nem voltak nemi erőszak-drogok!!!:D

    VálaszTörlés
  10. Ja olyan gyors a 21.sz. hogy fel se bírom fogni..XD
    Minek neked gyorsító? Nem elég gyors így is? :P

    VálaszTörlés
  11. Mindjárt repülnek itt a Chuck Norris féle 180 fokos rugások látod... Amint hülyeséget csinálsz mindjárt jön öt ember, hogy helyrepofozzon xD

    VálaszTörlés