2009. október 5., hétfő

Vicces, hogy azért nem mentem ma egyetemre, hogy ne maradjak le:D
Múlt héten egyszerűen nem bírtam bemenni a csütörtöki zhra...
Különben meg ma nem értem mit hisztiztem tegnap, de azért az nagyon aranyos volt, amikor kinn ültem a folyosón Zolival, és már majdnem elsírtam magam, az orrom alá dugott egy cigit, azzal a szöveggel, hogy most itt az ideje rágyújtani.
A húgom meg fejemhez vágta, hogy állandóan csak panaszkodni tudok. Bírom, milyen egyszerűnek látja a világot 12 évesen:D Én is akarok ilyet.

Minek kellett nekem egyetem? Lehettem volna halász...

5 megjegyzés:

  1. A halászok kora hajnalban kelnek, halásznak, eladják a halat, halszagúak.

    VálaszTörlés
  2. Még jó, hogy legalább Yvonne nevű halszagű nőm nem volt.

    VálaszTörlés
  3. Lehettél volna halász, akkor lett volna egy bálna, akit mániákusan üldözöl. Éééés a poén kedvéért az őrületbe kerülsz majd az őrület miatt meghalsz, mert megől a bálna.

    Ja igen, a bálnát ugy hivták, hogy Moby Dick... Neked meg az ápolatlan időszak miatt hosszú szakállad nőt, amit mint tudjuk hülyén nézz ki egy Nőn, és mivel ez egy igen veszélyes hobbit üzöl ezért falábad van, és kampos kezed. Az egyik szemedre meg érdekes módon hunyoritasz is, bár ennek okát nem tudni. Én a papagájra gondolnék.

    Ja igen, papagáj! Egyetlen örömöd a a papagáj lenne, ami hozzádszegődött, de csak szükség vitte rá a kapcsolatra a papagájt. Az állat ugyan is nem akart éhen halni a lakatlan szigeten. Amúgy tényleg szép a madár! Színes és még csipog is. De minden egyes nap legalább 8-szor rászar a válladra, te meg viheted újra a tisztitóba a kalózmellényedet.



    Ezek után még mindig csábító a halász szakma? :D

    VálaszTörlés
  4. @Lacel: Ismered a Ford Fairlane kalandjai című filmet? Abból idéztem:) Ezért vonzó a halász szakma:P

    VálaszTörlés