2010. február 14., vasárnap

- Szia, Joci vagyok. Táncolunk?

Szegény Joci partner nélkül maradt (én legalábbis nem táncoltam vele), ám Anita barátném szülinapja alkalmából becsiccsentett (2 tequila elég volt hozzá.. irigylem), ami azért nagy dolog, mert ő soha nem iszik. Anyám azzal engedett el, hogy nem az én születésnapomat ünnepeljük, ergo ne nézzek ki úgy, mint akkor szoktam... anyám igen vicces tud lenni.

Tegnap este pedig azt álmodtam, hogy én lettem a klubelnök*, és megkaptam az ezzel járó képességeket, és én lettem a főmágus, majd az ablakban állva megtisztítottam az eget a felhőktől, amiket fajtájuk szerint külön kellett elzárni, nehogy baj legyen.


*ezirányú ambícióim a nullával egyenlőek

3 megjegyzés:

  1. szerethető képzelgések (L)

    VálaszTörlés
  2. Niki, Te bolond vagy... :D
    De többek közt ezért is csíplek annyira... :D

    VálaszTörlés
  3. szerethetőnek szerethető, de eléggé agyament.. Regi :D <3 <3

    VálaszTörlés