2011. december 20., kedd

A mai egy pontosan olyan, nap, amikor millió dolgot kéne csinálnom, és valószínűleg ezen felbuzdulva semmibe sem fogok belekezdeni, főképp mert negyed kettőkor bírtam magam kirugdosni az ágyból... 
Tegnap nagyon jó esténk volt, elmentünk egy évbúcsúztató bulira (bónenkai), és ettünk sabusabut, ami isteni finom volt és annyira degeszre ettem magam, hogy kb. gurultam a hazafelé vezető úton. Csináltunk purikurát is a résztvevőkkel, íme: 

  Aztán, amikor a társaság egy része továbbment kocsmázni, mi szépen elköszöntünk, és hazajöttük aludni, én leginkább azért, mert indokolatlan mennyiségű pénzt elkúrtam ebben a hónapban haszontalan hülyeségekre  elképesztően fantasztikus dolgokra, mint például a Kensin gyűjtőknek szánt kiadására... (Első kötet, színes oldalakkal, és új karakterdizájnnal a belső borítón!!! A Jump Festa egy szelet mennyország!!!) Ja meg szereztem egy nélkülözhetetlen Dragon Ball törülközőt (enélkül nyilván nem lehet élni) :D*


*de azért télikabátot nem veszek mert az tök fölösleges. majd veszek fel két pulóvert, vagy legfeljebb befagy a seggem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése